Prasa Dzielnicowa Trójmiasta

visual Galeria Morena Gdańsk

 


Ekipa FashionTV Model Search 2017 w maju wyruszy do Trójmiasta!

Zapraszamy na casting regionalny do Morena Galeria Handlowa w Gdańsku.







Już w sobotę 20 maja 2017 w Morena Galeria Handlowa będzie mieć miejsce casting do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów na świecie - FashionTV Model Search 2017. Międzynarodowa ekipa FashionTV składająca się z samych profesjonalistów i ludzi z pasją będzie czekać na przyszłych modeli i modelki od już samego rana. Uwierz w siebie i spróbuj swoich sił w modelingu, a przy okazji świetnie się baw!




Rejestracja kandydatów rozpoczyna się od godziny 9 i potrwa do 14.00. Zaproszeni są: dziewczęta w wieku od 14 - 25 lat i chłopcy od 17- 25 lat, zainteresowani karierą w międzynarodowym modelingu. Nie będzie preselekcji, więc do castingu dostaną się wszyscy chętni, natomiast warunkiem uczestnictwa będzie wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zapoznanie się z regulaminem. Osoby poniżej 18 roku życia muszą postarać się o pisemną zgodę rodziców.




Wydarzenie poprowadzi: Bartek Jędrzejak




FashionTV Model Search 2017 to trzecia, polska edycja tego cieszącego się ogromnym zainteresowaniem wydarzenia. Organizatorzy będą poszukiwać nowych gwiazd wybiegów w całym kraju. Docelowo odbędzie się 20 - 25 castingów lokalnych w najlepszych galeriach handlowych. Zwycięzcy castingów lokalnych zostaną zaproszeni na finał ogólnopolski, który odbędzie się w październiku w Warszawie. Natomiast laureaci polskiej edycji FashionTV Model Search 2017 oprócz wyjazdu na międzynarodowy finał imprezy mogą spodziewać się także kontraktu z francusko- polską agencją modelek i modeli RYL Model Agency oraz udziału w Paris Fashion Week. Podczas całodziennego wydarzenia, uczestnicy wezmą udział w profesjonalnych ćwiczeniach na wybiegu, sesji zdjęciowej i mini wykładach na temat funkcjonowania świata mody. Przewidziane są konkursy oraz spotkania publiczności i uczestników z zaproszonymi gośćmi. Całość zakończy się o godzinie 18.00 uroczystą galą finału lokalnego z pokazami mody i udziałem znanych artystów.




Przedsięwzięciu patronuje FashionTV - pierwsza telewizja tematyczna o zasięgu globalnym w całości poświęcona modzie. Partnerami polskiej edycji konkursu są agencja RYL Model Agency, AN COMMUNICATION – Anna Neneman oraz Marka Maison Anoufa, która zasponsoruje wyjazd finalistów na Paryski Tydzień Mody. Merytorycznie uczestników wspierać będzie dyrektor artystyczny FashionTV i główny projektant Marki Maison Anoufa, Ylan Anoufa – jeden z najbardziej uznawanych obecnie młodych projektantów na świecie.




Patronami medialnymi są: FashionTV, RMF MAXXX, JOY, Businessman Today, Interia, Styl.pl, Maxmodels.pl, Magazyn Galerie Handlowe i Galeriehandlowe.pl, FashionPost.pl, Telewizja Warszawa oraz Warsaw Highlights. Konkurs FashionTV Model Search realizowany jest od 2003 roku praktycznie na całym świecie.




Regulamin i informacje o konkursie na stronie www.fashiontvpolska.plwww.facebook.com/fashiontvpolska.










Kontakt PR:

Karina Wojciechowska

Tel. 506 970 089

kTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.







Fashion TV

Anna Neneman

Tel. 533 336 681

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.









Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">



Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
">

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są cookies (ciasteczka)?

To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

W  „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego.

Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu „cookies”.

Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach.

Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Co nam dają cookies?

Dzięki „cookie” korzystanie ze stron internetowych jest łatwiejsze i przyjemniejsze a ich zawartość – teksty, zdjęcia, ankiety, sondy, ale również reklamy – jest lepiej dopasowana do oczekiwań i preferencji każdego użytkownika internetu.

„Cookies”:

  • umożliwiają zapamiętywanie naszych odwiedzin na stronie i naszych preferencji dotyczących tej strony (m.in. język strony, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści);
  • pozwalają sklepom internetowym polecać nam produkty związane z tymi, które zazwyczaj wybieramy, które mogą nas potencjalnie zainteresować;
  • pomagają przechowywać towary wrzucone przez nas do zakupowego koszyka w sklepach online;
  • umożliwiają korzystanie z kont w serwisach;
  • pozwalają być zalogowanym do serwisu na każdej z dostępnych w danej witrynie podstron;
  • sprawiają, że nie widzimy wciąż i wciąż tej samej reklamy czy ankiety do wypełnienia;
  • pozwalają na prezentację nam reklam w sposób uwzględniający nasze zainteresowania czy miejsce zamieszkania – w ten sposób reklamy, dzięki którym korzystanie z wielu serwisów internetowych może być bezpłatne, mogą informować nas o potencjalnie interesujących nas produktach i usługach;
  • pozwalają tworzyć anonimowe statystyki odwiedzalności serwisów.
Dzięki „cookies” właściciele i wydawcy serwisów internetowych są w stanie ocenić realne zainteresowanie swoimi serwisami, mogą lepiej poznać oczekiwania i preferencje użytkowników, zrozumieć sposób w jaki użytkownicy korzystają z ich serwisów oraz, korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych, mogą stale udoskonalać swoje serwisy internetowe czyniąc je jeszcze przyjaźniejszymi i lepiej dostosowanymi do naszych potrzeb.

Co powinniśmy wiedzieć o „cookies”?

Nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie w żaden sposób nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość;

  • „cookies” identyfikują dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych – pozwalają np. dowiedzieć się czy dany komputer już odwiedzał stronę;
  • dane pozyskane z „cookies” nie są w żaden sposób łączone z danymi osobowymi użytkowników pozyskanymi np. podczas rejestracji w serwisach;
  • nie są szkodliwe ani dla nas ani dla naszych komputerów, czy smartfonów – nie wpływają na sposób ich działania;
  • nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach;
  • domyślne parametry „ciasteczek” pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył;
  • na podstawie naszych zachowań na odwiedzanych stronach internetowych przekazują do serwerów informacje, dzięki którym wyświetlana strona jest lepiej dopasowana do indywidualnych preferencji.

Podstawowe rodzaje ciasteczek

„Cookies” sesyjne – są to tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Te cookies są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie.

„Cookies” stałe – dzięki nim korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze (np. zapewniają optymalną nawigację, zapamiętują wybraną rozdzielczość, układ treści etc.). Te informacje pozostają pamięci przeglądarki przez dłuższy okres. Czas ten zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona. Stałe cookies są również nazywane jako tzw. śledzące „cookie” (ang. tracking cookies).

„Cookies” podmiotów zewnętrznych – (ang. third parties cookies) – to informacje pochodzące np. z serwerów reklamowych, serwerów firm i dostawców usług (np. wyszukiwania albo map umieszczanych na stronie) współpracujących z właścicielem danej strony internetowej. Ten rodzaj cookie pozwala dostosowywać reklamy – dzięki którym korzystanie ze stron internetowych może być bezpłatne – do preferencji i zwyczajów ich użytkowników. Pozwalają również ocenić skuteczność działań reklamowych (np. dzięki zliczaniu, ile osób kliknęło w daną reklamę i przeszło na stronę internetową reklamodawcy). Na podstawie informacji pozyskanych z tych cookies można tworzyć tzw. ogólne profile użytkowników, dzięki którym mężczyźni interesujący się finansami i samochodami (odwiedzający strony o tej tematyce) zobaczą reklamy dopasowane do ich potencjalnych zainteresowań, a nie np. reklamę kobiecych kosmetyków.

Zarządzanie cookies

Pamiętaj, że masz możliwość samodzielnego zarządzania „cookies”. Umożliwiają to np. przeglądarki internetowe, z których korzystasz. W najpopularniejszych przeglądarkach masz możliwość:

  • zaakceptowania obsługi „cookies”, co pozwoli Ci na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe;
  • zarządzania cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez Ciebie witryn;
  • określenia ustawień dla różnych typów „cookie”, na przykład akceptowania plików trwałych jako sesyjnych itp.;
  • blokowania lub usuwania cookies.
Efektem zmiany ustawień w przeglądarce, w zależności od wybranej opcji, może być utrata możliwości korzystania z niektórych serwisów i usług lub z niektórych funkcji w nich dostępnych.